lördag 7 februari 2015

SPUGGEROCKEN

Alltså älska Camden Town! Hittade både denna 'spuggerock', som jag kallar den, och jeansskjortan där i en vintagebutik som heter RokIt. Båda kostade lite på 5 pund var och jag föll genast för dem! Har använt jeansskjortan väldigt mycket på sistone haha, den är så stor och skön och passar med vadsomhelst! Däremot är rocken mycket svårare att få och passa med andra kläder, den blir så lätt 'spugge-aktig' haha. Men jag älskar verkligen färgen och stilen på den också, måste prova mig fram bara. Svarta jeans är ju alltid bra.

KeepCupen som jag har i handen på en av bilderna fick jag till julklapp av mamma och jag gillar den starkt. Pappa och jag fick varsin och de är helatiden i användning haha. Jag valde en grön åt mig och pappa fick en blå, skojigt att kunna byta locken lite nu och då för olika färgkombinationer! Jag har ganska ofta med mig en kaffe när jag går ut genom dörren så kul att ha olika kaffe'termosar' att välja mellan.

IMG_0121.png











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar