onsdag 4 februari 2015

SCHOOL

Haloj! Idag är det onsdag vilket betyder skola imorgon! Har tre dagar i rad denna gång och på schemat står 'fashion-drawing' två av dagarna. Den tredje dagen koncentrerar vi oss på vår klädkollektion och portfolion och lär oss mer om sömnad och mönster osv. Skall bli helt kul fast jag har ingen motivation att stiga opp tidigt och åka in till Helsingfors igen men hoppas på det bästa! Har faktiskt inte ens haft  stress med uppgifterna denna gång, fick det mesta gjort redan och hinner ännu rita lite imorgon så det känns skönt! Minns inte ens när jag sist har varit såhär väl förberedd för något, minst av allt skolan haha...Stannar i Hfors imorgon natt så det blir mindre bussresor och skönare på morgonen, kul! Nu skall jag se en film och sen gå och lägga mig tidigt så jag orkar med morgondagen:)!

Testade lite ny mejk idag igen
IMG_0127

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar