måndag 2 februari 2015

ENGLAND THROUGH MY PHONE

Här kommer en photobomb med telefonbilder från resan!

1. BigBen 2.Ett stort fint varuhus i London 3. Buckingham Palace 4.London Eye
FotorCreated

1.Utsikten från London Eye 2.Glada flickor i London 3.Camden town 4. Westminister Abbey (?)

1.Varsin välförkänd Guinness efter en händelserik dag! 2.London next! 3.Nando's! Äntligen fick jag också testa deras mat haha. 4.SÅ nervös i piercingstolen, tur hade jag Jasmines hand att klämma!

1.Lagade skandinavisk mat åt hostfamiljen en dag, köttbullar! 2.Happy 3.Vi var och shoppade i Hemel Hempstead som är grannbyn till Berko. 4.Standard-chill i köket med en kopp te!

1.Så mysit litet 'te-café' uppe i översta våningen i ett höghus i Berkhamsted! Vi gick dit och myste lite samma dag som jag åkte hem. 2&3.Selfies 4.Utsikten vid kanalen i Berko, så fint!

1.Vi filmade en dag. Makeup tutorial coming up! 2.Min första kväll i England, vi gick till en mysig pub och jag fick träffa några andra au pairer! 3.Film-mys 4.American pancakes till morgonmål på the Crown!


1&2.Selfies igen haha. 3.Ute och äta med en kompis i hans hemtrakt Chiswick (nära London centrum) 4.Ute och gå med takeaway coffee.


1.Nytt hår! 2.Bild från kanalen i Chiswick 3.London 4.Nya brillor från Camden!


Var en awesome resa, är så glad att jag åkte dit och träffa Jasmine och andra kompisar och att jag hann göra allt jag ville och lite till! Levde ju typ ett 'normalt' liv där eftersom jag fick bo hos hostfamiljen och slapp hotell och sådant jobbigt! Det gjorde det hela ännu bättre att de bodde lite på utkanten, på 'landet' om man kan säga så haha, så jag fick se en vardagligare och mer äkta bild av England och inte bara London och turistlivet. Best of both worlds! Var där exakt en vecka och den kommer jag komma ihåg förevigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar