fredag 30 januari 2015

TRAGUS

Tog två hål i öronen några dagar innan jag åkte till England. Det var ett till såndänt spontant infall då jag bara mittiallt bestämde mig för det och nästa dag var det gjort! Den som är i mitten av örat var egentligen menad att vara lite längre ner, mer i mitten av örat men det blev nu sådär istället, gillar det nog starkt ändå. Gillar effekten av att ha fler smycken i ena örat och det andra mer 'plain' så jag har 4 hål i ena örat och hade bara ett i det andra. Men sedan kom det spontana infallet nummer två i London när vi gick omkring i Camden Town som är en härlig del av centrum var det finns fullt med små marknader och shops längs med gatorna, helt min stil! Sådär lite hippie-aktigt. I varje fall, med jämna mellanrum fanns det tatuerings-och-piercings butiker längs med gatorna så jag fick en väldig lust att ta en piercing också! Tog alltså min första riktiga piercing, en tragus, i andra örat. Love it! (Bild neråt.)

10951493_10203733128193145_1623141086_n

På bilderna syns även mitt nya korta hår och lite av outfiten. Den rutiga flanellskjortan köpte jag även i Camden från en vintage-butik och jeansvästen tror jag jag har fått av Janina nångång (?). Så standard med en tekopp i handen haha, so english! Men seriöst, drack typ 3-4 tekoppar per dag i genomsnitt där, så gott!
Tack Jasu för bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar