söndag 15 februari 2015

YUMMY IN MY TUMMY

Tjena! Eftersom jag är utan valentine i år så fick jag göra en romantisk breakkie åt mig själv haha. Mamma har fått fnatt och köpt hem en massa 'underligheter' som vi aldrig någonsin brukar ha hemma så jag passade på att göra något lite extragott morgonmål åt mig idag! Med 'underligheter' menar jag alltså juice och croissanter, som för andra kanske är helt vanligt men som vi i normala fall aldrig har hemma. Tråkigt iknow haha, men nu äntligen! Det var alltså lite lyx imorse, äter annors varje morgon väldigt hälsosamt; femisoya, naturell yoghurt, äppelmos och 'superfood'-frön allt mixat ihop. Försöker skära ner på bröd och sådant eftersom min mage inte riktigt tål sådant utan bara sväller till en enorm boll. Denna strålande morgon fick det istället alltså bli en smörcroissant med ost, skinka, tomat och paprika, ett rostat surbröd med min specialitet, paprikaägg, så gott! Till det kaffe, mandarin och något såååå sällsynt; JUICE!

Haha oj vilket långt inlägg det kan bli bara om mitt morgonmål...oh well, i love food! I varje fall, solen strålar där ute och det är alldeles härligt väder så jag skall dra iväg på en länk/powerwalk och sedan städa lite. Idag är det även legday på schemat, taggad för en gångs skull! Legday är nämligen verkligen inte min favorit...Får se om man hittar på något annat skoj på kvällen också, ajöö!

IMG_0146

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar