söndag 29 mars 2015

TIME FOR THEM CAMPBELLS AGAIN

Tog lite bilder med Ella en dag och fick sätta på mig mina älskade Jeffrey Campbells igen! Alltid lika skoj att använda dem första gången på våren. Måste erkänna att de stod på hyllan för det mesta förra året, måste komma ihåg att använda dem nu i sommar mer igen.

DSC_0014 copy

Haha jag är inte säker på vad det är för konstigt smail jag har på dendär närbilden... Det var så ljust ute att jag måste titta neråt helatiden utom just den sekunden hon tog bilden så det var svårt att koncentrera sig på minen..:')

Söndag idag. Har bara luggit i sängen typ haha. Skönt efter fredagens festande och gårdagens illamående. Men nu skall jag snart iväg och träna och kanske göra lite skoluppgifter och så tar vi måndag och ny vecka imorgon!

(Jee Vivi kommer hem på onsdag och stannar en vecka! Happy.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar