torsdag 15 januari 2015

NEW IN: WORKOUT CLOTHES

Lite träningsinspiration med nya träningskläder! Var och titta i sportbutiker med mamma en dag och lyckades få hem dessa klädesplagg från Stadium. Älskar att klä mig färggrannt till gymet och i fräscha färger är det skojigare att svettas haha! Dessutom blir ju 'normala' träningskläder slitna väldigt snabbt när man tvättar de så ofta och de utsätts för mycket rörelse. Alltid skoj med lite nytt och det inspirerar verkligen mig i vart fall till att träna!

Köpte två sport-bh:n, en lila och en orange, vilken syns på bilderna.
Den svarta toppen är av ett lite tjockare tyg som är väldigt skön!
Jag föll för trikåerna genast när jag såg dem och eftersom de bara kostade 19.95 euro var de ett kap! De är inte bara sköna utan även snygga och jag haft dem på mig här hemma och också ute nu nästan varje dag som 'mysbyxor' haha.
Hoodien var på rea och jag behövde verkligen en skön college att bara dra på sig när man åker till och från gymet, älskar färgen också!



IMG_0065 copy

IMG_0057 copy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar